Nytt rekordår for vnr.no

edit today

At nyheter fra næringslivet er etterspurt, oppdager stadig flere medier. Bare i år er en rekke nye nettaviser med næringsrettet profil etablert i Bergensregionen. Lokalavisene satser nå stort på nett. Flere og flere foretrekker å lese nyheter på digitale plattformer, viser utviklingen.

81.000 besøk i 2014

I regionen Sotra og Øygarden har bedriftene fått nyheter via vnr.no de siste fire årene, og besøkstallene er doblet hvert år – til 81.000 besøk og over 50.000 unike brukere i 2014. Det er tall VNR-leder Per C. Aarsand er svært fornøyd med.

– Vi har dokumentert gjennom medlemsundersøkelser at næringslivet ønsker dette, derfor blir det et viktig satsingsområde i vårt videre arbeid også, sier han.

Det rikholdige nyhetsarkivet til vnr.no er søkbart – klikk og se om du finner en omtale av deg og din bedrift!

Følg oss!

Storparten av «leserne» kommer via sosiale medier, hovedsakelig Facebook. Stadig flere klikker seg inn på vnr.no via sine mobiltelefoner. VNR er aktivt tilstede både på Facebook, Linkedin og Instagram, og alle nyheter blir formidlet ut i de ulike kanalene.

Det er ikke bare næringslivsnyheter som lokker brukerne inn på nettsiden til VNR, dette er også en viktig informasjonskanal til medlemmene.

Her finner du møtekalenderen og kan enkelt få oversikt over kommende arrangementer, samt melde deg på de ulike aktivitetene. På vnr.no finner bedrifter blant annet informasjon om medlemskap og priser, og kan melde seg inn i Vest Næringsråd ved å fylle ut et enkelt skjema online.

Nysgjerrig på hvilke artikler som ble lest mest i 2014?

Les også: Denne gjengen toppet 2014

Les også

keyboard_arrow_up